życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 20:00 w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania z hotelu. uwzględnimy życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi. uprzejmie informujemy, że w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty do pokoju, pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 100 pln.
Poziom 0, budynek a
Ostatnie zamówienie prosimy składać
najpóźniej 30 minut przed zamknięciem restauracji
pOZIOM 1, BUDYNEK A
Ostatnie zamówienia prosimy składaćnaj później do godz. 22:30 lub 23:30.
Również zachęcamy do skorzystania z room service.
ostatnie zamównienie prosimy składać
najpóźniej do godz. 22:30.
ostatnie zamówienie prosimy składać
najpóźniej do godz. 21:30.
ZAMÓWIENIE PROSIMY SKŁADAĆ POD NUMEREM TELEFONU 9820. USŁUGA DODATKOWO PŁATNA - 30 PLN.
Mamy dobrą wiadomość!
Zapraszamy w godzinach 24:00-06:00 do Recepcji, gdzie oferujemy napoje i alkohole na wynos.
Więcej informacji w Recepcji.
POZIOM 0, BUDYNEK A
poziom 0, budynek A
Godziny otwarcia
poziom 0, budynek A
Godziny otwarcia
poziom 0, budynek A
poziom 0, budynek A
+48 724 888 800
email : lakehillsosnówka@lavaesal.pl
PROSIMY O WCZEŚNIEJSZĄ REZERWACJĘ
ZABIEGÓW, ABY DOBRAĆ NAJBARDZIEJ
DOGODNY DLA CIEBIE TERMIN.
Poziom 1, na końcu bydynku B
w pozostałych godzinach, prosimy o zgłoszenie się w recepcji. Zapraszamy do naszego designerskiego sklepu hotelowego, gdzie znajdziesz również artykuły pierwszej potrzeby.
Sprzątanie pokoi w czasie pobytów Gości odbywa się na życzenie i pod nieobecność Gości w pokoju. Usługę należy zgłoscić Recepcji telefonicznie lub osobiście oraz wywiesić zawieszkę na drzwi.
Użytkownik: lake
Hasło: hill
Aktualne oferty i informacje znajdziesz na 30 kanale telewizyjnym.